Obálka

Hulvátské jednání v Lidlu

Dne 3. 3. 2010 kolem 17. hodiny jsem si v obchodním domě PENNY market v Novém Strašecí nakoupila malý nákup. Účtenku za zboží jsem si jako obvykle nevzala, protože mně ji doma nikdo neproplatí. Po cestě domů jsem si ale vzpomněla, že ještě potřebuji konzervu pro kočku. Nechtěla jsem se vracet, a tak jsem zašla do sousedního obchodního domu Lidl. Po zaplacení konzervy ke mně přistoupila místní dozorkyně s tím, abych vyndala obsah tašky. Protože jsem zmíněnou účtenku neměla u sebe, „dáma“ mně obsah tašky zabavila s tím, že musím doložit doklad o tom, kde jsem zboží nakoupila. Vrátila jsem se tedy po PENNY marketu, kde účtenku velmi ochotně našli a navíc se mnou do Lidlu mladý prodavač zašel, aby doložil, že jsem nikomu nic neodcizila. Po ověření účtenky mně bylo zboží vráceno. Tím však pro personál řetězce Lidl věc skončila. Nikde ani jediné slovo omluvy za křivé nařčení. Nikdy jsem nikomu nic neodcizila a proto do obchodního domu Lidl už ve svém životě nevkročím. Na „hulvátské“ jednání rozhodně zvědava nejsem.

Věra Šnoblová, Nové Strašecí

Zveřejněné dopisy nemusejí vyjadřovat názor redakce a za jejich obsah nesou plnou zodpovědnost jejich autoři.

Katalog služeb

RAPORT.CZ
TYDENIK PRO RAKOVNICKO A NOVOSTRASECKO

Prezentace spadá do kategorie Úspěšný web

© Copyright 2009 Týdeník Raport - všechna práva vyhrazena


Bez písemného svolení vydavatele je zakázáno jakékoli užití částí nebo celku díla, zejména rozmnožování a šíření jakýmkoli způsobem,
mechanickým nebo elektronickým, v českém nebo jiném jazyce.