Obálka

Tesco klame zákazníky

Dne 14. října jsem nakoupila v Tescu Rakovník tři olejové svíčky, u kterých byla v regále uvedena cena 9,90 Kč, ale u kasy mi naúčtovala paní pokladní cenu 14,90 Kč. Uvědomila jsem si nesoulad ceny a zašla do informací, kde mi bylo sděleno, že uvedená cena 9,90 Kč je u těchto svíček chybná a že zajistí nápravu. Peníze za svíčky mi byly vráceny. Při mé další návštěvě Tesca v Rakovníku dne 23. října jsem ke svému překvapení zjistila, že cena 9,90 Kč u těchto svíček je uvedena stále. Vzala jsem z regálu opět tři svíčky a opět u pokladny naběhla cena 14,90 Kč, svíčky jsem tentokráte nechala již u pokladny. Šla jsem na informace, kde mi po delším čekání vysvětlili, že to není jejich chyba, protože cedulky s cenami jim píše jiná firma, že oni to nemohou ovlivnit. Na mou námitku, proč tedy vystavují zboží, které není v souladu s uvedenou cenou, mi bylo sděleno, že to nemůže ovlivnit ani pan ředitel (co je asi náplní práce pana ředitele?). Jelikož jsem se s těmito praktikami v Tescu Rakovník nesetkala poprvé, rozhodla jsem se, že touto cestou upozorním zákazníky tohoto řetězce, aby si dávali veliký pozor na ceny uvedené u zboží a kontrolovali je s cenami, které skutečně u pokladny namarkují. Jedná se o záměrné klamání spotřebitele obchodním řetězcem Tesco.

Květa Bernátová, Rakovník

Zveřejněné dopisy nemusejí vyjadřovat názor redakce a za jejich obsah nesou plnou zodpovědnost jejich autoři.

Katalog služeb

RAPORT.CZ
TYDENIK PRO RAKOVNICKO A NOVOSTRASECKO

Prezentace spadá do kategorie Úspěšný web

© Copyright 2009 Týdeník Raport - všechna práva vyhrazena


Bez písemného svolení vydavatele je zakázáno jakékoli užití částí nebo celku díla, zejména rozmnožování a šíření jakýmkoli způsobem,
mechanickým nebo elektronickým, v českém nebo jiném jazyce.